Hur gör de bästa för att utveckla sina affärer?

5 november, 2012 av Maria Mattsson På Gradén Mattsson jobbar vi med utveckling av sälj- och serviceorganisationer.  Vi hjälper våra kunder att nå bättre resultat genom högre kundengagemang. Vår egen erfarenhet är lång men vi inser också att det är viktigt att ta till sig av omvärldens insikter. Det finns så många därute som hittat lysande sätt att nå framgång. Sätt... Läs mer Kategori: Case

Om oss och hur vi bygger framtidens callcenters

15 oktober, 2012 av Maria Mattsson Vi ökar värdet på våra kunders affärer Tillsammans skapar vi Mission Centers – framtidens callcenters – där vi möter konsumenten där han/hon vill bli mött. Eftersom vi möter kunden i rätt ögonblick ökar träffsäkerheten. Vi bygger vår organisation runt medarbetare som engagerat ger kunden extraordinära upplevelser i alla kontaktytor. Vi kallar det kundupplevelse 3.0 Vår... Läs mer Kategori: Om Gradén Mattsson

Callcenterbranschens kvalitetsstämpel

6 oktober, 2015 av Maria Mattsson   Gradén Mattsson har fått utmärkelsen Trygg kundkontakt 2015 av branschorganisationen Kontakta. ”Märkningen ska öka konsumenternas trygghet och göra det enklare att veta att ett företag är seriöst”, säger Tina Wahlroth, VD på Kontakta. Kvalitetsmärkningen omfattar: Efterlevnad av stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och i verksamheten i allmänhet, vilket... Läs mer Kategori: Om Gradén Mattsson

Netflix ser sina contact centers som idrottslag

6 augusti, 2015 av Maria Mattsson Lär av Netflix hur du skapar ett talangfullt och engagerat contact center som ger kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Läs mer Kategori: Case

Rätt mix av mänsklighet & digitalisering ger resultat i ditt callcenter

26 maj, 2015 av Maria Mattsson Då var vi där igen. I tider av digitalisering har fokuset i sälj och service åter vänts mot tekniken. På 90-talet och i början av 2000-talet talades det mycket om tekniska plattformar i våra contactcenters. Mycket mer än om människorna som jobbade där. De som egentligen var våra huvudpersoner i kontakten med kunden. Automatiska talsvarslösningar... Läs mer Kategori: Det Senaste inom CRM

Prenumerera på våra blogginlägg

[subscribe2]